jueves, 23 de septiembre de 2010

outono, como non




 Agora que empeza o outono, e todo o mundo está a falar del, non quere entrar. Imos ver como se nos presenta, este vello coñecido, ainda que cando dis que vai a empezar algo novo, ves coma que algo vai cambiar, non so na atmósfera, tamén na vida de cada un. Sempre que houbo cambios na miña vida foi nesta estación. Xa tocando o inverno
A min o que máis me gusta desta estación .e poder camiñar polas follas secas, ese ruidiño que fan cando as pisas, un cruxiñido, e outro, e outro. Ir andando polo camiño marrón que van deixando o caer. O peor e cando non sabes o que hai debaixo:Un charqueiro, un furado, unha pedra. Eu son experta en atopar todas estas cousas ¿Ou me atopan elas a min?

1 comentario:

Zeltia dijo...

Mentres esperamos polo outono de pleno,
tes un encargo no meu blog